Καθηγήτρια Μαθηματικών, πτυχιούχος Πανεπιστημίου Αθηνών με μεταπτυχιακές σπουδές στο Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο, στις Εφαρμοσμένες Μαθηματικές Επιστήμες ,έχοντας φροντιστηριακή εμπειρία και πολυετή εμπειρία στα ιδιαίτερα μαθήματα , με προσωπικές σημειώσεις, παραδίδει Μαθηματικά και Φυσική σε όλες τις τάξεις Γυμνασίου και Λυκείου, Χημεία έως και α' Λυκείου και αναλαμβάνει τη μελέτη όλων των μαθημάτων σε μαθητές Δημοτικού ,με συνέπεια, αποτελεσματικότητα και σε προσιτές τιμές.
Τετάρτη 23 Ιανουαρίου 2013
Μεθοδεύουν συμπτύξεις τμημάτων και αύξηση του αριθμού μαθητών ανά τμήμα
Η επίθεση της συγκυβέρνησης καλά κρατεί! «Διαθεσιμότητα, αργία, απολύσεις, φόροι, χαράτσια, χτύπημα του εναπομείναντος κοινωνικού κράτους» είναι το καθημερινό μενού της ντόπιας τρόικας που εξαθλιώνει τη ζωή μας και υποθηκεύει το μέλλον των παιδιών μας!
Η δημοσίευση του σχεδίου του Π.Δτος για την αξιολόγηση των εκπαιδευτικών ήρθε, ως το κερασάκι στην τούρτα, για να δώσει το τελειωτικό χτύπημα στο Δημόσιο σχολείο. Μια αξιολόγηση που θα χρησιμεύσει ως άλλοθι στους κυβερνώντες για το «σφαγείο» που ετοιμάζουν στους εκπαιδευτικούς, σύμφωνα με τις διατάξεις του Ν. 4024/11, αλλά και που θα λειτουργήσει ως προπέτασμα καπνού και να αποσείσει τις τεράστιες ευθύνες (των κυβερνώντων) στην επερχόμενη κατάρρευση του Δημόσιου σχολείου.
Αποκαλυπτική των διαθέσεων αυτών είναι και μια… λεπτομέρεια που «ανέβηκε» στο survey (φόρμα Γ1) τις προηγούμενες ημέρες με την προσθήκη μιας στήλης, στην οποία ζητείται από τους Διευθυντές των σχολικών μονάδων να δηλώσουν – κατ’ εκτίμησή τους!!! - και μέχρι το τέλος του Γενάρη «το μέγιστο αριθμό μαθητών που μπορεί να φιλοξενήσει η αίθουσα κάθε τμήματος»!!! Κι όλα αυτά χωρίς να προσδιορίσει η Πολιτεία κάποιο μετρήσιμο κριτήριο, π.χ. πόσα τ.μ. αναλογούν σε κάθε μαθητή, ώστε να αναλάβει και τις ευθύνες που εξ ολοκλήρου της ανήκουν …
Συνάδελφε,
Είναι «ηλίου φαεινότερον» τι ετοιμάζει η συγκυβέρνηση: συμπτύξεις τμημάτων, αύξηση του αριθμού μαθητών ανά τμήμα και σε συνδυασμό με την επερχόμενη τιμωρητική αξιολόγηση, να φορτώσει στις πλάτες των εκπαιδευτικών τις αποτυχημένες και καταδικασμένες επιλογές της.
Καλούμε την Ομοσπονδία να πάρει θέση, εδώ και τώρα, στο ζήτημα που αναδεικνύουμε, δίνοντας συγκεκριμένη κατεύθυνση στον τρόπο αντίδρασης των σχολικών μονάδων.
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου